Kontakt
tel. 730 051 552
e-mail: biuro@multiglo.pl
85-103 Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
NIP: 9671358905
Dołącz do nas:
kariera@multiglo.plREGULAMIN
REGULAMIN BIURA TŁUMACZEŃ MULTIGLO
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług tłumaczeniowych przez Biuro Tłumaczeń Multiglo. Biuro Tłumaczeń Multiglo świadczy usługi z zakresu tłumaczeń uwierzytelnionych i nieuwierzytelnionych, pisemnych oraz ustnych zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Składając zamówienie na tłumaczenie Klient akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Oferty i cenniki znajdujące się na stronie internetowej Biura nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.
- Biuro Tłumaczeń Multiglo zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby każde zlecenie zostało wykonane z odpowiednią starannością, w wyznaczonym terminie realizacji i zgodnie z warunkami zlecenia zaakceptowanymi przez Biuro i Klienta.
§2
Procedura zamówienia
1. Dostarczenie tekstu do wyceny
Klient dostarcza tekst(y) do tłumaczenia e-mailem: biuro@multiglo.pl osobiście lub pocztą na adres: Biuro Tłumaczeń MULTIGLO ul. GRUDZIĄDZKA 10, 85-130 Bydgoszcz.
Wyceny dokonujemy bezpłatnie, a następnie klient decyduje, czy przedstawione warunki i cena mu odpowiadają. Samo przesłanie tekstu do wyceny nie zobowiązuje do dokonania zlecenia.
2. Potwierdzenie zlecenia i płatność
- Firmy i organizacje
- Biuro Tłumaczeń MULTIGLO informuje Klienta za pośrednictwem e-maila o warunkach wykonania tłumaczenia (cena, termin).
- Klient akceptuje warunki i potwierdza zlecenie.
- Biuro przystępuje do realizacji zlecenia.
- Biuro przesyła Klientowi Fakturę VAT pocztą internetową lub (na życzenie klienta) pocztą tradycyjną.
- Biuro zastrzega sobie prawo do wymagania przedpłaty przed przyjęciem zlecenia, szczególnie w przypadku nowych Klientów i Klientów, którzy w przeszłości mieli zaległości płatnicze.
- Osoby fizyczne
- Biuro Tłumaczeń MULTIGLO informuje Klienta za pośrednictwem e-maila o warunkach wykonania tłumaczenia (cena, termin) oraz przesyła fakturę proformę z numerem konta do wpłaty.
- Klient akceptuje warunki, potwierdza zlecenie, opłaca fakturę i przesyła potwierdzenie przelewu na adres e-mail Biura.
- Biuro przystępuje do realizacji zlecenia.
- W przypadku zamówień w biurze, Klient opłaca należność gotówką, kartą płatniczą lub przelewem na konto Biura.
3. Mailowe potwierdzenie zlecenia przez Klienta jest równoznaczne z zawarciem umowy na wykonanie usługi tłumaczenia i zobowiązuje Klienta do dokonania zapłaty za wykonaną usługę.
§3
Warunki realizacji zleceń
- Standardowa strona rozliczeniowa tłumaczenia pisemnego obejmuje 1500 znaków ze spacjami w przypadku tłumaczeń zwykłych (niepoświadczonych) oraz 1125 znaków ze spacjami w przypadku tłumaczeń uwierzytelnionych przez tłumacza przysięgłego (tłumaczeń „przysięgłych”).
- Liczba stron obliczana jest na podstawie objętości tekstu wynikowego (przetłumaczonego), ale przed tłumaczeniem Biuro podaje Klientowi szacunkową liczbę stron tłumaczenia.
- Minimalną jednostką rozliczeniową jest jedna strona rozliczeniowa.
- Cennik zamieszczony na stronie Biura jest cennikiem orientacyjnym. Stawki za stronę rozliczeniową przy poszczególnych zleceniach mogą znacznie odbiegać od stawek podanych w cenniku. Każde zlecenie jest wyceniane indywidualnie z uwzględnieniem specjalizacji tekstu, formatu dostarczonego pliku, terminu realizacji i innych czynników.
- Biuro zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zlecenia bez podania przyczyny.
- Biuro zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zlecenia w przypadku podejrzenia, że treści przekazane do tłumaczenia stanowią naruszenie obowiązującego prawa.
- Zasady wykonywania tłumaczeń poświadczonych przez tłumaczy przysięgłych reguluje Ustawa o Tłumaczach Przysięgłych.
§4
Poufność
- Biuro Tłumaczeń Multiglo dokłada wszelkich starań, aby informacje poufne nie były ujawniane osobom nieuprawnionym i zobowiązuje się do wykorzystywania ich wyłącznie do celów związanych z realizacją zlecenia.
- Dokonując zamówienia, Klient wyraża zgodę na udostępnianie przez Biuro tekstów do tłumaczenia osobom współpracującym z Biurem, a także na gromadzenie i przetwarzanie danych Klienta w zakresie koniecznym do należytego wykonania zlecenia.
§5
Odpowiedzialność i Reklamacje
- Biuro Tłumaczeń Multiglo nie ponosi odpowiedzialności za błędy w tłumaczeniu wynikające z błędów i niejasności w tekstach przekazanych do tłumaczenia.
- Biuro Tłumaczeń Multiglo nie ponosi odpowiedzialności za błędy i opóźnienia wynikające z wpływu siły wyższej ani za opóźnienia będące efektem działań Klienta.
- Odpowiedzialność Biura Tłumaczeń Multiglo z tytułu realizacji tłumaczenia ogranicza się do wartości zlecenia netto.
- Wszelkie reklamacje dotyczące jakości wykonanego tłumaczenia należy zgłaszać w ciągu 7 dni od daty przekazania wykonanego tłumaczenia. Reklamacje należy składać w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail Biura podany na stronie internetowej.
- W przypadku jeśli Klient nie zgłosi zastrzeżeń do tłumaczenia w ciągu 7 dni od daty otrzymania tłumaczenia, uznaje się, że Klient zaakceptował wykonane tłumaczenie bez zastrzeżeń.
- W reklamacji należy wyszczególnić zastrzeżenia i zaznaczyć w tekście tłumaczenia wszelkie domniemane błędy wraz z ich uzasadnieniem.
- Jeśli Biuro rozpatrzy reklamację pozytywnie, zobowiązuje się do poprawienia wszelkich błędów lub udzielenia rabatu na tłumaczenie.
- Tłumaczenia ekspresowe nie podlegają powyższym zasadom reklamacji. Klient decydując się na zlecenie tłumaczenia w trybie ekspresowym akceptuje ryzyko wystąpienia błędów wynikających z ograniczonego czasu na realizację zlecenia.
§6
Postanowienia końcowe
- Do wszelkich kwestii nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie spory wynikające z niniejszego regulaminu będą rozstrzygane w sądzie właściwym dla siedziby Biura Tłumaczeń Multiglo.
projekt: